
Euskadiko enpresa-panorama dinamikoan, berrikuntza eta eraldatzeko gaitasuna dira hazkunderako benetako gakoak. Ikuspegi horren adibide argia da XUA Komponents, Lan Sozietate kidea. Altzarigintzarako eta barne-diseinurako osagaietan oinarritutako hasierako expertise batekin, bere balio handia beti izan da barruko espazioak eraldatzea. Orain, ikuspegi hori bera aplikatzen dute ingurune fisikoak esperientzia digital erakargarri bihurtzeko.
ASLEko Gatza Blog-ean, XUA Komponents enpresako Elisabet Urbieta eta Juan Mari Zubillaga bazkide langileekin hitz egin dugu, jauzi estrategiko horren nondik norakoak azaltzeko.
Osagai fisiko batetik ingurune digital batera
ASLE: Zuen enpresak background bat du barrualdeen diseinuan. Nola aplikatzen zaio orain “espazioa eraldatzeko” ikuspegi hori LED pantailen eta 3D hologramen bidezko komunikazio digitalari?
Juan Mari: Gure lanaren esentzia berbera da oraindik ere: espazioa eraldatzea. Hala ere, altzari funtzionalak erabiltzeaz gain, ikus-entzunezko teknologiak ere erabiltzen ditugu, giroa dinamizatzeko, informatzeko, komunikatzeko eta erakartzeko. Egiten dugunaren luzapen logikoa da. Gainera, tresna horiek ezin hobeak dira produktuak erakusleiho komertzialetan modu berritzailean erakusteko, eta, gainera, aukera bikaina dira era guztietako erakusketa-azoketarako, enpresen show-room-etarako, erakundeetarako, museoetarako, ekitaldietarako, kirol-instalazioetarako eta abarretarako.
ASLE: Zer irtenbide zehatz eta praktiko eskaintzen dituzte formatu handiko LED pantailek eta hologramek merkataritzari, higiezinen agentziei edo azokei?
Eli: Ikusgarritasuna modu ezberdin batean eskaintzen dugu. LED pantailak plasmaren bilakaera dira azoken kasu zehatzean, distira, tamaina, dinamismo eta inpaktu bisual handiagoarekin. Produktu edo promozioak iragartzeko ezin hobeak. Hologramei esker, enpresen, erakundeen, elkarteen eta abarren logoak proiekta daitezke. edo 3D edukia oso modu erakargarri eta ia hipnotikoan, ‘produktuen katalogo digital’ interaktibo gisa, erakusketarako espazio fisiko baten mugarik gabe. Azken batean, gure teknologia digitalek ikus-entzunezko komunikazio oso erakargarria, dinamikoa eta berritzailea eskaintzen dute, publizitate- edo komunikazio-irtenbide guztiak ezartzeko. Gure webgunean azaltzen dugun bezala.
Aukera malgu eta arina
ASLE: Bizkortasuna ezinbestekoa da negozioetarako. Zaila al da bezero batentzat euskarrietan emititzen ari dena aldatzea?
Juan Mari: Alderantziz! Edukiaren kudeaketan erabateko autonomia da gakoa. Edukia berehala eta hirugarrenen mende egon gabe aldatzeko eskatzen diogu bezeroari, eta horretarako prestatzen dugu.
Eli: Oso erraza da. Bai edukiaren sorrera, bai LED pantailen igorpenaren kudeaketa, software-tresna oso erraz eta intuitiboekin kontrolatzen dira. Eta hologramen kasuan, nahikoa da mugikorretik MP4 bideo bat igotzea, kanpaina berehala aldatzeko.
Oso oinarrizko prestakuntza batekin, edonork lor dezake autonomia maila handia nahi duena denbora errealean komunikatzeko.
Konfiantza eta ezagutza partekatua
ASLE: Lan sozietatea zarete. Nola islatzen da zuen bazkide langileen barne-egitura zerbitzuan eta bezeroak jasotzen duen konfiantzan?
Juan Mari: Eli eta biok bazkide langileak gara eta lan guztietan elkar laguntzen gara, garapenetik muntaiaraino. Horrek ziurtatzen du biok ezagutza berak partekatzen ditugula proiektu bakoitzean.
Eli: Gure bezeroek egiten diguten edozein kontsulta, bietako edozeinek xehetasun maila berarekin erantzun dezakeela esan nahi du. XUA Komponents funtsezko engranajea da, tokiko bezeroa gure PUBLIGRAMA partnerraren soluzio teknologiko berritzaileekin konektatzen duena. Berrikuntza gure inguruko bezeroentzat beti irisgarria eta funtzionala izatea bermatuz, XUAren hurbiltasun fisikoari eta PUBLIGRAMAk emandako babes teknologiko indartsuari esker.
ASLEtik, gure enpresa bazkideei gure blogean parte hartzeko aukera ematen diegu. Jar zaitez harremanetan gure taldearekin.
Agian zuri ere interesatuko zaizu…










